Strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. x

Produkty

+KAMERY POLAROID CUBE+ / CUBE
 
+APARATY POLAROID + Akcesoria
 
+APARATY LOMOGRAPHY
 
+DRUKARKI DO ZDJĘĆ - KODAK
 
+Akcesoria do kamer GoPro i SJCAM
 
+Drony i akcesoria
 
+Akcesoria do smartfonów / telefonów
 
+Zegarki SmartWatch
 
+PowerBanki
 
+Pendrivery / Pamięci Flash USB
 
+Kamery sportowe i akcesoria
 
+Fotopułapki - Kamery Leśne
 
+Adaptery bagnetowe
 
+Adaptery na M42
 
+Akcesoria czyszczące
 
+Akcesoria do filmowania
 
+Akcesoria do lamp błyskowych
 
+Akcesoria wodoszczelne
 
+Akumulatory
 
+Battery Grip
 
+Blendy
 
+Czasopisma foto
 
+Czyszczenie matrycy
 
+Czytniki kart
 
+Dekielki
 
+Dyfuzory / odbłyśniki
 
+Filtry UV
 
+Filtry polaryzacyjne CPL
 
+Filtry efektowe
 
+Filtry kwadratowe 84.5mm
 
+Filtry Cokin P
 
+Zestawy filtrów
 
+Futerały
 
+Kable USB / AV do aparatów i kamer
 
+Karty pamięci
 
+Konwertery TELE
 
+Konwertery WIDE
 
+Lampy błyskowe
 
+Lampy LED / Pierścieniowe
 
+Ładowarki
 
+Makro - akcesoria
 
+Muszle Oczne
 
+Obudowy podwodne
 
+Ochrona LCD
 
+Obudowy / opakowania
 
+Osłony przeciwsłoneczne
 
+Paski do statywu
 
+Paski nadgarstkowe
 
+Paski na szyję
 
+Piloty
 
+Statywy / Monopody
 
+Zestaw Statyw + Torba fotograficzna
 
+Głowice statywowe
 
+Studio - osprzęt
 
+Torby / plecaki fotograficzne
 
+Tulejki / Redukcje
 
+Tablice suchościeralne
 
+Wężyki spustowe
 
+Zestawy akcesoriów
 
+Pozostałe akcesoria
 
+Klawiatury
 
+Baterie do laptopów
 
+Głośniki
 
+Akcesoria samochodowe

Zarejestruj się

Opinie o firmie

Newsletter


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na warunkach opisanych w Regulaminie dla potrzeb niezbędnych do wysyłania mi newsletter'a (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz 883).

Regulamin sklepu internetowego

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma SYSTEM BANK Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych: os. Awdańców 23, 64-010 Krzywiń, NIP 698-000-39-95, Regon: 410006465 zwana dalej jako SystemBank.

2. Ceny brutto podane w sklepie to ceny zawierające podatek VAT.

3. Sprzedajemy tylko nowy towar na gwarancji.

4. Zakup w sklepie internetowym SystemBank oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II. ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy www.systembank.pl.

2. Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla zamawiającego i firmy SystemBank.

3. W przypadku sprowadzenia towaru na indywidualne zamówienie pobieramy zaliczkę.

4. Po dokonaniu zamówienia należy potwierdzić chęć realizacji zamówienia.

5. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane najbiższego dnia roboczego.

6. W przypadku płatności za pobraniem, warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.

7. Czas realizacji zamówienia wynosi najczęściej 24-48 godzin.
W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient informowany jest wówczas o terminie realizacji.

8. Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) jest dołączany do przesyłki i jest on niezbędny przy realizacji gwarancji.

9. Zamówienia składane w sklepie internetowym nie są łaczone automatyczne. Każde nowo złozone zamówienie traktowane jest jako niezależne i nie następuje automatyczne łaczenie z zamówieniami wcześniejszymi. W przypadku chęci dokonania dodatkowych zakupów należy anulować wcześniejsze zamówienie i złożyć nowe, na wszystkie oczekiwane produkty. W razie problemów i pytań prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu rozwiązania problemu.

 

III. WYSYŁKA

1. W przypadku dokonania przedpłaty towar wysyłany jest natychmiast po zaksięgowaniu płatności.

2. Wysyłka Pocztą Polską, listem poleconym priorytetowym lub paczką:

  • po wpłacie na konto: 9 zł
  • za pobraniem: 17 zł

3. Wysyłka kurierem:

  • po wpłacie na konto: 19 zł
  • za pobraniem: 21 zł

IV. FORMY PŁATNOŚCI

Za zakupiony towar można zapłacić w następujący sposób:

I. Przelewem tradycyjnym na jeden z naszych rachunków bankowych:

BZ WBK S.A. O/Kościan
77 1090 1274 0000 0000 2701 1574

BZ WBK

mBank
17 1140 2004 0000 3502 3132 2599

mBank

 


II. Przy odbiorze przesyłki u kuriera lub listonosza.

 

III. Kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem platformy PayU

 

Płatność kartą płatniczą lub przelewem

mBank

 

IV. Gotówką: w placówkach firmy SYSTEM-BANK

 

V. REKLAMACJE I ZWROTY

W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego oraz procedury zwrotu przygotowaliśmy specjalne formularze, dostępne w zakładce Formularze, na dole naszej witryny internetowej.

Prosimy o wybranie, wypełnienie i odesłanie właściwego formularza zwrotu wraz z produktem, kartą gwarancyjną i originalnym paragonem lub kserokopią faktury. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów proces reklamacji  i zwrotu może ulec wydłużeniu ze względu na brak możliwości zidentyfikowania problemu.

Kupujący ma prawo na odstąpienie od umowy zakupu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny rezygnacji. W przypadku zwrotu produktu prosimy o wypełnienie i dołączenie do przesyłki zwrotnej formularza zwrotu dostępnego poniżej. Formularz może również zostać do nas wysłany drogą mailową. W przypadku niedostarczenia formularza zwrotu mogą wystąpić opóźnienia w zwrocie gotówki, spowodowane brakiem niezbędnych informacji o kupującym.

Firma SystemBank nie wyraża zgody na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Więcej informacji o tej formie rozwiązywania sporów znajdą Państwo klikając TUTAJ.

 

VI. WARUNKI GWARANCJI

 1. Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży. W przypadku dokonania zakupu na firmę (wystawienia faktury) okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sporządzenia dokumentu. Ujawnione w tym okresie wady materiałowe lub wady wykonania będą usunięte przez udzielającego gwarancji.

2. W trakcie i po upływie 24 miesięcy od daty sprzedaży kupujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany sprzęt bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego firmy SystemBank. Koszt dostarczenia sprzętu ponosi kupujący.

3. W okresie gwarancyjnym w przypadku uzasadnionej reklamacji zwracamy koszty przesyłki.

4. Termin naprawy wynosi 14 dni od daty przyjęcia sprzętu do zakładu serwisowego.

5. W przypadku konieczności wysyłki towaru do naprawy do producenta, termin naprawy wynosi 21 dni od daty przyjęcia sprzętu do zakładu serwisowego. Okres ten może ulec wydłużeniu w zależności od rodzaju uszkodzenia produktu.

6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania i przechowywania urządzenia lub zdarzeń losowych, za które producent ani sprzedawca nie odpowiada (a zwłaszcza uszkodzeń mechanicznych).

7. Nabywca traci wszelkie prawa gwarancyjne w wyniku samodzielnych napraw.

8. Uprawnienia i obowiązki z tytułu gwarancji określają art. 577-582 Kodeksu Cywilnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.05.1995.

9. Dokonywanie na karcie gwarancyjne poprawek przez osoby nieupoważnione może spowodować utratę praw gwarancyjnych.

VII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Wszelkie dane osobowe przekazywane firmie SystemBank za pośrednictwem sklepu internetowego są przechowywane i przetwarzane dla celów realizacji umowy sprzedaży, realizacji zamówień, udzielonych gwarancji, wysyłki produktów, a także za dodatkową zgodą klienta elektronicznej wysyłki newslettera.

2. Przekazując firmie SystemBank swoje dane osobowe masz prawo do ich wglądu, poprawienia lub usunięcia.

3. Firma SystemBank nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza w.w. danych osobowych innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, za wyjątkiem przekazania danych osobowych dla potrzeb realizacji wysyłki pocztowej zamówionych produktów oraz pkt. 5.

4. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Ceneo Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000493884, NIP: 7792420393, REGON: 302655470 polegającej na przesyłaniu przez Ceneo do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na
zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

5. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Ceneo oraz na przetwarzanie przez Ceneo jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 4.

6. Firma SystemBank stosuje środki techniczne, których celem jest jak najlepsze zabezpieczenie w.w. danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem lub niewłaściwym wykorzystywaniem przez osoby nieuprawnione w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.).

7. Sklep SystemBank wykorzystuje tymczasowe pliki cookies wyłącznie do prawidłowego funkcjonowania witryny (podtrzymania sesji) oraz cookies za pośrednictwem zewnętrznych narzędzi, takich jak Google Analytics do gromadzenia anonimowych statystyk odwiedzin sklepu.

Zapisywanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.

Całkowite wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu SystemBank.

 

VIII. INOFORMACJE DODATKOWE I PODSUMOWANIE



Firma: System Bank Małgorzata Ludowicz

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Burmistrz Miasta Kościana

Adres przedsiębiorstwa: Os. Awdańców 23 ; 64-010 Krzywiń ; Polska



1. Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: zakupy@systembank.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Prosimy o stosowanie naszego, gotowego formularza zwrotów dostępnego na naszej stronie www.systembank.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację jest równoznaczna z jej realizacją. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, zrealizowana, odpowiedź zostanie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.



2. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: zakupy@systembank.pl.

Prosimy o stosowanie naszego, gotowego formularza zwrotów dostępnego na naszej stronie www.systembank.pl

Kupujący może skorzystać również ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery zamówień [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres:

SystemBank
os. Awdańców 23
64-010 Krzywiń
POLSKA




3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.



4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.



5. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

Firma SystemBank zobowiązuje się dostarczać produkty bez wad. Wszelkie ukryte wady fabryczne będą usuwane w ramach reklamacji lub w przypadku braku takiej możliwości zostaną zastąpione nowymi egzemplarzami.

XREC KODAK GARY FONG ROTIN MATIN POLAROID ALLEGRO
Kontakt

Poniedziałek – Piątek
9:00 – 16:00

Tel. +48 65 512 06 03

E-mail:
zakupy@systembank.pl


Opinie

2017-10-19 20:42

Szybka wysyłka.Towar zgodny z opisem.Dziękuję i polecam!

2017-10-19 18:15

Szybko i sprawnie, bardzo dobry produkt, serdecznie polecam.
* UWAGA! Twoja przeglądarka internetowa nie obsługuje języka javascript. Strona nie będzie działała prawidłowo!
Aby rozwiązać ten problem, musisz włączyć obsługę tego języka w opcjach swojej przeglądarki.